Przejdź do głównej treści

ul. Grunwaldzka 515 B, 62-064 Poznań Plewiska | + 48 733 856 125 | Referencje | Dojazd| | Licznik odwiedzin:

Aktualizacja: marzec 2024

Cennik pralni Estetica


Cennik pralni Estetica

Odzież dziecięca – 50% ceny usługi, ceny usług asortymentu niewymienionego w cenniku ustalane są indywidualnie.

pdfPobierz w formacie PDF

Klient Biznesowy

Podane ceny są cenami orientacyjnymi. Ze względu na różną specyfikację firm, ilość zatrudnionych osób oraz zapotrzebowanie na asortyment, ceny ustalane są indywidualnie.
Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, przedstawienia Państwa firmy, informacji jaki asortyment miałby być prany, a w przypadku leasingu, ile osób jest zatrudnionych.
Na podstawie tych danych przygotujemy i wyślemy Państwu wstępną symulację kosztów lub cennik prania.

pdfPobierz w formacie PDF

Usługi krawieckie

W przypadku większej pracochłonności, do powyższych cen możliwe jest doliczenie do 50% wartości usługi, po wcześniejszym ustaleniu z Klientem.
Ceny usług nietypowych oraz niewymienionych w cenniku ustalane są indywidualnie podczas przyjmowania usługi.

pdfPobierz w formacie PDF

Ogólne warunki usług pralni

Ogólne warunki korzystania z usług pralni.

Prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi warunkami czyszczenia, farbowania i renowacji odzieży/asortymentu które są częścią umowy.

  • „Estetica” przyjmuje do czyszczenia, prania i napraw krawieckich odzież, koce, śpiwory, dywany itp. posiadające fabryczne oznakowanie (P) lub (A) do prania chemicznego oraz stosowne oznaczenia w przypadku prania wodnego. Odzież nieposiadająca wyżej wymienionego oznakowania będzie przyjmowana wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Klienta. Odpowiedzialność i ryzyko Klienta dotyczy zniszczenia lub uszkodzenia odzieży.
  • Zobowiązujemy się do dołożenia należytej staranności wykonania usługi, dostosowując się do wymogów technologicznych.
  • „Estetica” nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku błędnego oznaczenia odzieży przez producenta. „Estetica” udzieli wsparcia Klientowi w działaniach mających na celu uzyskanie odszkodowania od producenta odzieży w przypadku zaistnienia szkody.
  • Wyroby skórzane, skóropodobne, zamszowe, kożuchy, futra, suknie ślubne, kurtki puchowe, ortalionowe i wodoodporne, kołdry, poduszki, czapki i kapelusze przyjmowane są na min. 3 dniowy termin i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Klienta.
  • „Estetica” nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, mimo najlepszych środków i całej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiału.
  • Termin wykonania standardowej usługi od momentu odebrania odzieży przez „Estetica” wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Możliwy jest również 5 godzinny Express po uzgodnieniu z „Estetica”. Zastrzegamy sobie jednak możliwość zatrzymania odzieży na czas dłuższy niż 5 dni roboczych, jeżeli jednorazowy proces odplamiania i czyszczenia jest nieskuteczny, a Klient nie zastrzega terminu.
  • „Estetica” przyjmuje zlecenia odpłatnie według cennika usług z dnia zlecenia usługi, płatne z góry.
  • Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszego przyjęcia zlecenia stwierdzimy, iż dana odzież nie nadaje się do czyszczenia, prania lub do naprawy. W takim przypadku Klient ma prawo do odebrania przedmiotu zlecenia i zwrotu kosztów usługi, o ile został wcześniej poniesiony.
  • „Estetica” nie ponosi odpowiedzialności za użyte przez producenta elementy odzieży, np.: guziki, dodatki krawieckie, aplikacje, słabe szwy lub materiał lub skórę, kleje, zamki, usztywnienia, ściągacze, koraliki, cekiny, poduszki nieodporne na zalecany przez producenta proces prania, jak również za ukryte wady, odbarwienia, przebarwienia, miejscowe rozjaśnienia, nierównomiernie rozłożony barwnik. W razie konieczności zastrzegamy sobie możliwość usunięcia w/w dodatków bez zgody Klienta.
  • W przypadku uszkodzenia lub zaginięcia odzieży z winy „Estetica”, zobowiązujemy się do wypłaty Klientowi odszkodowania o wartości nie większej niż deklarowana wartość odzieży oraz zwrotu kosztów usługi, o ile zostały wcześniej poniesione.
  • Podstawą do wydania przedmiotu zlecenia jest dostarczenie kwitu kasowego „Estetica” z numerem zlecenia zawierającego wyszczególnienie oddanych pozycji. W przypadku jego zagubienia lub zagubienia oznaczenia odzieży w „Estetica”, odzież możemy wydać jedynie po uzyskaniu danych osobowych Klienta na podstawie dowodu tożsamości wraz z telefonem kontaktowym, dokładnym opisie oddanego asortymentu i zapłaty za wykonaną usługę.
  • Klient zobowiązany jest do odebrania przedmiotu zlecenia w ciągu 30 dni od dnia przekazania asortymentu do Pralni „Estetica”.
  • W przypadku nieodebrania asortymentu w ciągu 1 roku od dnia przyjęcia zlecenia, będzie on utylizowany.
  • Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu i w chwili odbioru przedmiotu zlecenia, późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane.
  • „Estetica” nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w kieszeniach odzieży np. klucze, biżuteria, pieniądze itp.
Prosimy o zapoznanie się z WŚU przed oddaniem zlecenia.
Oddanie zlecenia stanowi jednocześnie potwierdzenie akceptacji WŚU.

pdf Pobierz w formacie PDF